dilluns, 8 d’octubre del 2012

Hola a Tothom!



Hola a tots i a totes.
He decidit fer un bloc per que son dels únics llibres que m'han enganxat i m'he llegit la col·lecció sencera!
Durant aquest bloc, us aniré explicant llibres que ha escrit la meva mare, l'Anna Manso.


He escollit per explicar-vos una col·lecció de llibres per adolescents.l'he escollit per que si sou adolescents com jo i voleu tocar el dos com jo... aquest els el vostre llibre.
 Aquest llibres tracten d'una nena que vol tocar el dos de casa i anar a viure als estats units i tenir un ranxo de cavalls, per tant necessita diners per complir el seu somni, i decideix començar a fer petites feines, com ara fer de cangur, de fotògrafa, cuidar animals...
Ah!



Per cert si voleu saber mes informació sobre l'Anna Manso, o dels seus altres llibres, podeu entrar al seu bloc: manso.org

1 comentari:

  1. Hola Eva sóc la Laura una amiga de la Marina. jo m'he llegit tota la col·lecció ja que la Marina m'els ha deixat. M'han agradat molt i el recomano a tothom. Aniré seguint el blog. Et felicito per el treball del blog.

    ResponElimina